Jump to content
Замки и Крепости Украины - Форум
Sign in to follow this  
Filin

Каменец-Подольский: Замковый мост и его реставрация

Recommended Posts

А тим часом навантаження на міст все збільшується навіть вночі:

post-1143-0-87013000-1380488570_thumb.jp

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Цитата
Шлюзи Замкового мосту р. Смотрич чистять від сміття та бруду.

Источник

Наверное, это и есть "капітальний ремонт зливової мережі/каналізації", о котором ранее бегло упоминали в новостях, и стоимость которого оценивали то в 41 тыс. грн., то в 36,5 тыс. грн.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Фрагмент статьи "Чим займається міський голова?", опубликованной в газете "Подолянин", №46 (1213) от 15 ноября 2013:

Сергій Бабій доповів про справи комунального блоку. Зокрема, розглядалась плата за проїзд Замковим мостом, що надходить на рахунок підприємства «Комунтранссервіс». Вона йде на ремонт мосту та потреби підприємства. Щоб зробити незалежним від фінансових обставин транспортників ремонт Замкового, пролунала пропозиція відділити обслуговування мосту в окреме підприємство. За дорученням мера департамент правового супроводу має опрацювати юридичні тонкощі справи.

Вже пізніше ми дізналися, що за серпень - жовтень платний проїзд Замковим приніс трохи більше як мільйон гривень, після сплати податків і витрат на обслуговування бюджет зміг розпоряджатися 634 тис.грн. За половину цієї суми вже відремонтовано вулицю Замкову (тротуари, зливова каналізація, мощення плиткою).

К сожалению, часто мелькающая в СМИ информация о серьёзных суммах, полученных благодаря платному проезду, не сопровождаются информацией о том, что же будет происходить с мостом? Поручни покрасили, тратуары обновили, сливную канализацию почистили. А дальше что?

Share this post


Link to post
Share on other sites
15-01-2014

Міський голова поспілкувався з журналістами

Перший в цьому році брифінг для засобів масової інформації за участю міського голови Михайла Сімашкевича та його заступників – Сергія Самари та Сергія Бабія відбувся 15 січня в прес-центрі міської ради.

На розгляд журналістів було представлено найактуальніші на сьогодні в місті питання.

Задля прозорості коштів, які надходять від платного проїзду, представники ЗМІ мали змогу ознайомитись із звітним кошторисом, який було надано Департаментом економіки та розвитку інфраструктури міста.

За словами заступника міського голови Сергія Бабія, згідно з проведеними економічними розрахунками передбачалося, що за рік сума за платний проїзд становитиме близько 3 млн. гривень. Наразі за п’ять місяців (послуга функціонує з 1 серпня 2013 року) за проїзд через Замковий міст всього зібрано 1 673 260 грн., з яких 1 млн. 116 тис. грн. підлягає сплаті до міського бюджету. З цієї суми податок на прибуток (в загальний бюджет) становить 231 тисячу гривень, а до бюджету розвитку надійшло 885 тисяч 610 грн. Двісті сорок тисяч гривень сплачено ПДВ, тобто це кошти, які йдуть до державного бюджету.

Десять відсотків коштів (98 000 гривень) було використано для комунального підприємства КП «Комунтрансервіс» на придбання солярки задля того, щоб містом курсували комунальні автобуси, оскільки сума, яку заборгувала держава перед цією структурою перевищує вже 950 тисяч гривень.

Двісті вісімнадцять тисяч становлять витрати власне комунального підприємства.

Із зреалізованих за платний проїзд коштів було виконано роботи, спрямовані на покращення благоустрою Старого міста: проведено реконструкцію тротуару по вул. Замковій - 178 131 грн., очищено зливову мережу Замкового мосту (36 000 грн.) та пофарбовано його опори (4,5 тис. грн.).

Як повідомили під час брифінгу, завдання, яке ставила перед собою міська рада – зменшити кількість автотранспорту який проїжджає через Старе місто задля збереження Замкового мосту , виконане. На сьогодні, майже на 30 відсотків скоротились потоки автомобілів, що зменшує завантаженість на міст та убезпечує його від руйнації.

Джерело

Впечатляет! Т.е. из 1 673 260 грн., заработанных за счёт аварийного моста, на сам мост потратили только 40 500 грн. (покрасили поручни и почистили сливную систему). Причём, насколько я понял, вся остальная сумма уже потрачена, так что если Замковому мосту что-то и перепадёт в будущем, то только за счёт его будущих заработков.

Аварийная кровля башни Стефана Батория ремонта так и не дождалась, хотя когда проект с платным проездом через мост только запускался, говорилось о том, что на башню будет потрачено часть вырученных средств, поскольку состояние объекта оставляло желать лучшего.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ночной вид на КПП у Тринитарского костёла:

post-1-0-68627700-1391118501_thumb.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 лютого 2014

Платний проїзд через Старе місто за січень зібрав – 250 тис.грн. ( в т.ч.-40тис.ПДВ). Ці кошти депутати міської ради спрямували на проекти відновлення інфраструктури Старого міста.

Джерело

Ещё 200 тыщ уйдут куда угодно, но только не на сам мост. Хоть бы на какой-нибудь аварийный объект деньги направили, а то создаётся впечатление, что в городе/заповеднике умеют работать со всем чем угодно, но только не с самым важным - с памятниками архитектуры и археологии, ради которых туристы в Каменец и приезжают. Скоро им останется восхищаться только тротуарами.

Share this post


Link to post
Share on other sites

За последнее время накопилось много всяких интересных материалов по теме текущей ситуации вокруг Замкового моста, да пока нет времени всё это опубликовать. Главная новость:

18.04.2014

ЗАМКОВИЙ: ПРОЇЗД ВІДКРИТО

З 15 квітня проїзд Замковим мостом перестав бути платним. Сьогодні перед ним відкрито шлагбауми. В будках, куди сплачували кошти автомобілісти, котрі бажали скоротити шлях до Довжка, нині порожньо. А історичною пам’яткою торують собі шлях вантажівки, великі автобуси, загалом усі, кому до цього рух мостом був заборонений.

Таким чином вступила в дію ухвала Вінницького апеляційного адміністративного суду, яка передбачає скасування платного проїзду. Про те, що буде далі, ми запитали в міського голови Михайла СІМАШКЕВИЧА.

- На жаль, при розгляді нашої апеляційної скарги суд не взяв до уваги роз’яснення податкової адміністрації про те, що вони вважають плату за проїзд мостом додатковим місцевим збором, - зазначив Михайло Євстафійович. - Ухвалу суду ми поки мусимо виконати, але справу ще не завершено, наразі готуємо касацію до суду вищої інстанції.

Більше того, плануємо спільно з Асоціацією міст України вирішувати такі питання на державному рівні. Історичним містам, як-от Львів, Луцьк, Кам’янець, зовсім не виділяються кошти на реставрацію пам’яток історії та культури. Нам кажуть шукати гроші на місцях. А коли їх находиш - встромляють палиці в колеса.

Я досі вважаю наше рішення виправданим і сподіваюсь, що доведемо його законність. За рахунок коштів з платного проїзду ми все-таки змогли зробити частину реставраційних робіт і значно скоротили інтенсивність навантаження на міст. Повністю перекрити Замковий у законодавчому полі нині також проблематично, тому будемо звертатися до Міністерства культури з проханням виділити кошти на реставрацію. Гадаю, вони перед тим зроблять ще одне обстеження споруди на предмет аварійності.

Мені прикро, що тепер мостом почнуть їздити всі, кому не ліньки. І в першу чергу - вантажівки, водії яких завжди мають бажання уникнути зустрічі з пунктом ДАІ, що розташований при в’їзді до міста. Їхати в об’їзд також ніхто не буде через ціни на бензин. Цікаво, як довго витримає міст?

На запитання про подальшу долю обладнання та невикористаних карток мер відповів, що обладнання поки залишається, наголосивши, що з міської скарбниці на нього гроші витрачено не було. А питання щодо невикористаних карток вирішиться в законному порядку, адже судові справи ще не завершились.

Автор: Ольга МІРКОТАН

Источник

Не совсем понятно, что подразумевал мэр, когда утверждал, что часть реставрационных работ была выполнена?.. Может речь идёт о покраске поручней или чистке засорившихся стоков? Если да, то не слишком ли большая часть, когда подобные работы гордо именуют реставрацией? Я уж не говорю о том, что на эти работы пошла ничтожная доля той суммы, которую заработали за счёт платного проезда.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не успели открыть проезд, как пора закрывать:

12 травня 2014

Платний проїзд через Замковий міст. "За" і "Проти".

12 травня відбулась позачергова сесія міської ради. На сесії депутати вирішили відновити платний проїзд через Замковий міст.

Нагадаємо, що 15 квітня Вінницький апеляційний адміністративний суд визнав незаконними рішення міської ради та виконавчого комітету стовно стягування плати за проїзд. На даний час самим проблематичним питанням стало наповнення міської казни. Міський голова зазначив, що: «Виділяти кошти на ремонт Замкового мосту просто немає можливості. А міст і справді потребує реставрації. За той час, коли збирались кошти за проїзд – була облаштована зливова каналізація. Зібрані кошти вкладались у реставрацію самого мосту, фортеці та вулиць старого міста».

Слово мав також голова ГО «Рада Майдану» Мирослав Мошак, який зачитав резолюцію майдану, яка вимагала не запроваджувати платний проїзд. Також від пана Мошака звучали звинувачення в сторону влади : «Міські очільники намагаються знайти нові шляхи для обкрадання кам’янчан», - зазначив він.

На підтримку «платного проїзду» від імені жителів Довжку та Підзамче виступила власниця готелю «Ксенія», подякувала Сімашкевичу за те, що маршрутне таксі №1 таки курсує, і наголосила,що жителі Підзамче підтримують ідею платного проїзду : «Ми всі за те, щоб не забороняли проїзд через Старе місто. Ми всі – за платний проїзд, бо це не великі гроші для людей».

Свою думку з цього приводу також висловив і Василь Сенюк. Він запропонував з 17:00 до 7:00 зробити проїзд безкоштовним, а в день всі охочі проїхати мають сплатити суму у межах 10-20 гривень.

На завершення було вирішено, що потрібно обговорити та обдумати усі деталі запровадження платного проїзду, визначити усі пільгові категорії людей, ціну проїзду та інше. І вже через місяць провести громадське слухання з даного питання, де громадськість зможе висловити свою думку і прийняти адекватне законне його вирішення.

Источник

Какое классическое лицемерие - прикрываться заботой о судьбе моста, когда в реальность кроме чистки стоков и покраски поручней для него в процессе предыдущего периода сбора дани ничего толком не сделали.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Слушаю такое и хватаюсь за голову. Между прочим, у микрофона хозяйка каменецкого отеля "Ксения", т.е. представитель туристической индустрии, который (в идеале) должен чувствовать Старый город и его проблемы, а там, похоже, чувств никаких нет. Человек, судя по всему, не видит разницы между ремонтом и реставрацией, между домом с протекающей крышей и таким сложным, малоизученным и уникальным сооружением, как Замковый мост:

Вот именно потому весь Старый город изуродован. Для таких людей в Каменце уже Европа, т.к. на улицах красивые фонари и тротуар, мусорки стоят, мэр-хозяин и т.д. "Красиво зробили старе місто, красиво зробили стару фортецю, подсветка красіва" (с). Послушаешь, и кажется, что Каменец сейчас переживает лучшие времена.

Кстати, интересный нюанс - в какой-то момент на заднем плане Василь Фенцур подсказал, что человеком, который уверял, что по Замковому мосту можно без опаски ездить, был Иван Могитич. Кстати, сейчас нет ни Ивана Могитича (он скончался в 2006-м), ни института "Укрзахідпроектреставрація" (его вроде то ли закрыли, то ли расформировали), интересы которого он представлял. Так что в случае чего вроде бы и ругать некого будет.

Share this post


Link to post
Share on other sites

14 Травня 2014

У Кам’янці планують заглянути в нутрощі Замкового мосту

На кінець травня – початок червня планується масштабне обстеження стану Замкового мосту в Кам’янці-Подільському, яке має дати відповідь на питання: чи руйнує історичну споруду інтенсивний рух автомобілів.

Зокрема, спеціальна комісія планує заглянути в середину мосту, щоб подивитися на стан споруди із середини, де встановлені спеціальні маяки, які фіксують можливе руйнування.

Востаннє таке обстеження проводилося у 2012 році, тоді маяки були на місці.

Про це розповів заступник міського голови Сергій Бабій під час брифінгу, який він скликав з цього приводу. Сергій Віталійович зауважив, що вважає за потрібне прокоментувати останнє рішення сесії від 12 травня, яким затверджено новий мехіназм збирання оплати за проїзд Замковим мостом.

За словами чиновника, відтепер Замковий міст має бути "музеєм під відкритим небом", за вхід до якого доведеться платити. Крім того, збираються передбачити шкалу оплати - для кам’янчан та транзитного транспорту. Для рейсових та туристичних автобусів планують значно підвищити тариф – сума становитиме понад 20 грн. за один проїзд.

Але проїзд буде дозволено за умови, що комісія підтвердить відсутність руйнування мосту через рух транспорту. Обіцяють, що цього року до складу комісії увійдуть представники ЗМІ та громадскості.

Щодо платного проїзду, то Сергій Бабій переконаний, що на сьогодні – це єдиний варіант залучення коштів на проведення ремонтів у Старому місті, бо з 2007 року кошти на реставрацію не виділяються.

Джерело

Share this post


Link to post
Share on other sites

16.05.2014

Плата за Замковий. Друга спроба.

12 травня під час засідання позачергової сесії міськради депутати ухвалили рішення, яке призведе до повернення платного проїзду через Замковий міст.

Нагадаємо, що його було скасовано згідно з ухвалою Вінницького апеляційного адміністративного суду 15 квітня ц.р. Коли влітку минулого року запроваджувався проект, в мерії пояснювали цей крок необхідністю винайти місцеві кошти для реставраційних робіт історичної пам’ятки. Підштовхнув міську владу той факт, що держава міцно стоїть на позиції «жодної копійки на реставрацію пам’яток», бо навіть не зглянулася на обвалену Ново-Західну башту, не те що на живий, хоч і підмочений міст.

Проте юридично введення плати, напевно, було погано продумано, про що не забула нагадати Феміда. Влада особливо не засмутилася і, сповнена оптимізму, згадала нетлінні ленінські слова про те, що варто піти іншим шляхом. І проторувала його.

Згідно з рішенням сесії «Про організацію роботи Кам’янець-Подільського державного історичного музею-заповідника з урахуванням просторово-функціонального зонування його території», платний проїзд Замковим повертається, але тепер це буде плата «за в’їзд транспортних засобів на територію частини Кам’янець-Подільського державного історичного музею-заповідника - комплексу Старого та Нового замків, згідно з історико-архітектурним опорним планом міста Кам’янця-Подільського та просторово-функціональним зонуванням музею».

Через місяць мають відбутися громадські слухання, де обговорюватимуть усі деталі й послухають громаду.

Її голос, до речі, лунав і в сесійній залі. Причому позиції громади розділилися. Ті, хто досі стоїть на Майдані, виступають категорично проти. Їхню позицію, зіславшись на резолюцію Народного віча, зачитав Мирослав МОШАК. А ось ті, хто живе на Підзамчі, виявляється, обидвома руками «за». На сесії їхню позицію озвучила Галина ЛОКАЙ, власниця готелю «Ксенія». За словами Галини Адамівни, підзамчани завжди потерпали від повного або часткового перекриття мосту і дуже зраділи, коли міст відкрили повністю, навіть якщо й за плату.

- За 30 років вперше пішла до нас маршрутка, про що люди вже й не мріяли. Тут сказали, що одна гривня - це грабунок? Грабунок - це коли їхати в об’їзд з витратами в 10 гривень, а всі соціально незахищені верстви населення їздили через міст безкоштовно. Перш ніж подавати до суду на владу, треба було запитати у підзамчан, чи хочуть вони повернення перекриття мосту, - сказала Галина Локай.

Автор: Ольга Міркотан

Джерело

Share this post


Link to post
Share on other sites

30.05.2014

Перекривають Замковий. Ненадовго

3-5 червня проїзд Замковим мостом буде перекрито у зв’язку з тим, що обстежуватимуть технічний стан його внутрішніх конструкцій. Також буде припинено рух автомобілів через перехрестя вулиць Огієнка та Соборної. Тут ремонтуватимуть дорожнє покриття.

Міська влада просить вибачення за тимчасові незручності.

Источник

У меня нет особых сомнений в том, что очередное обследование моста покажет, что ему не стало лучше и, вероятно, даже будет отмечено, что ему стало хуже (т.е. обследование покажет то, что показывали и все ранее проведённые обследования моста). Но поскольку о рестраврации никто не говорит, а мысль о том, что движение по мосту будет полностью перекрыто, пугает часть каменчан, то возникает вопрос, как же выйдут из этой ситуации городские власти? А ещё интересно, признают ли официально ошибкой львовский вариант решения проблемы?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Своё мнение о результатах обследования моста выскажу чуть позже, а пока несколько новостей:

Цитата

03.06.2014

Замковий міст. Вигляд із середини

Сьогодні в Кам’янці-Подільському експерти проводили комісійне обстеження Замкового мосту. З самого ранку рух через пам’ятку архітектури був перекритий. Близько дев’ятої ранку комунальники спільно з працівниками заповідника знімали бруківку, щоб добратися до трьох шурфів, які ведуть в середину мосту. Останній огляд внутрішніх конструкцій мосту проводився взимку 2012 року.

Цього разу в місто приїхала комісія, в складі якої були спеціалісти-проектанти, комунальники, працівники заповідника – з Кам’янця та 2 спеціалісти зі Львова: головний конструктор та доцент кафедри Львівської політехніки.

Головною метою візуального огляду була перевірка гіпсових маяків щодо наявності нових деформацій після останнього огляду в січні 2012 року. Як повідомив після огляду шурфів (так званих колодців через які дослідники спускалися в шахту мосту, – НГП) директор Національного історико-архітектурного заповідника "Кам’янець" Василь Фенцур, наразі всі маяки (гіпсова конструкція, що прикріплюється до тріщин стіні та деформацій опор, - НГП) цілі.

"Всі маяки цілі. Є тільки просадка бокових стін і видно в розчині "опущення" (тобто просідання стін, – авт.)", – повідомив пан Фенцур.

На запитання, що б Фенцур порекомендував владі стосовно мосту він відповів:

"Однозначно рух потрібно обмежувати. Ведуться різні динамічні навантаження, оскільки міст має кривизну, та ще й тиск іде на бокові стіни. Ті затяжки, які тримають бокові стіни – перержавілі, тому рейки різко втрачають свою несучу здатність. Так, як і тяжі, вони стають все тонші і можуть розірватися, перегнивши…Північну стіну на 80% не реставрували, із західного боку вона взагалі в аварійному стані. Ми будемо пропрацьовувати варіанти руху, його інтенсивність", – заявив пан Василь додавши, що бажано, аби по мосту їхав лише спеціальний транспорт. Ще одним варіантом може бути рух у визначений час, щоб створити умови для екскурсійних груп.

Львівські експерти були менш говіркими і повідомили, що всі результати будуть після опублікування звіту.

Вже за кілька годин заступник міського голови Сергій Бабій на сесії міської ради повідомив про попередні результати перевірки:

"Всі три маяки показали, що Кам’янець-Подільський Замковий міст деформацій немає. Це означає, що всі ті заходи і міри,які були проведені за весь цей період депутатами, мерами дали той результат, коли деформація відсутня. Є незначні речі, але 99,9 %, що деформацій немає.", – заявив з трибуни Сергій Бабій.

Щоправда і журналісти, і всі, хто спостерігав за оглядом стану моста побачили і ржаві опори, і тріщини в стіні…

Офіційні результати комісії будуть оприлюднені завтра зранку.

Источник
 

Цитата

4-06-2014

В Кам’янці провели обстеження Замкового мосту

"Замковий міст за останні два роки не зазнав деформації" – про це повідомив третього червня під час брифінгу для засобів масової інформації заступник міського голови Сергій Бабій.

103217_original.jpg

Підставою зробити такі висновки стало обстеження технічного стану внутрішніх конструкцій мосту, яке здійснили фахівці зі Львова, серед яких і начальник інженерної майстерні інституту Укрзахідпроектреставрація Євген Стонжка.

Перед інженерами стояло завдання з'ясувати стан несучих конструкцій мосту та гіпсових маяків, які вмонтовані в шурфи.

"Замковий міст – унікальна історична пам’ятка, тому ми маємо робити все для того, щоб його зберегти. Раз у два-три роки ми проводимо дослідження для того, щоб з’ясувати в якому стані він знаходиться. Цього разу в середину мосту потрапили журналісти та представники громадськості, які разом з технічною комісією мали змогу оглянути його конструкції. Сьогоднішнє обстеження дало нам важливу відповідь: необхідно й надалі проводити заходи для збереження мосту, потрібно продовжувати поточний ремонт. Минулого року вдалося почистити зливову каналізацію, але є ще багато робіт, які потрібно виконати. Комісія підпише акт обстеження , в якому буде зазначено, які заходи потрібно зробити для збереження мосту, але наразі ми отримали найважливіший висновок: гіпсові маяки всі на місці, а це значить, що деформації практично немає” – зазначив Сергій Віталійович.

На його думку вдалося не допустити руйнування завдяки тому, що зі Старого міста забрали багатотонажні машини та зменшили кількість автотранспорту.

Про те, що гіпсові маяки, вмонтовані всередину мосту, які визначають, чи зазнали конструкції деформації, не мають тріщин, зазначив і директор НІАЗу Василь Фенцур.

Прокоментував ситуацію також доцент кафедри будівельного виробництва Національного університету «Львівська політехніка» Іван Іваник: "Стояки та пілони (опори) знаходяться в нормальному стані, однак в подальшому потрібно слідкувати за несучими конструкціями. Вважаю, що досить якісно виконано проект ремонту південного муру, потрібно відреставрувати і північний фасад. Для того, щоб зберегти таку пам’ятку не можна допускати сюди великогабаритну техніку".

Вивчивши детально висновки проведеної експертизи, місто вирішуватиме, які кроки потрібно робити найближчим часом, щоб не допустити деформації Замкового мосту та зберегти його для майбутніх поколінь.

Источник
 

Цитата

06.06.2014

Всередині Замкового: цілі маяки, аварійний мур

103478_original.jpg

Із повністю перекритим проїздом, зате з відкритим кам’яним черевом зустрічав Замковий міст фахівців, які 3 червня візуально обстежили технічний стан його внутрішніх конструкцій. Для цього на переправі було відкрито три шурфи, побувати в яких дозволили й журналістам.

Комісія, в складі котрої були працівники НІАЗу та спеціалісти-проектанти зі Львова, оглядали гіпсові маяки, встановлені всередині склепінь, аби зробити висновок, як транспортне навантаження впродовж останніх років вплинуло на стан Замкового і що потрібно для того, аби зберегти пам’ятку. Востаннє таке обстеження проводили в січні 2012 р.

- Наразі всередині конструкції сухо, волога не потрапляє, маяки цілі, хоча в одному з шурфів є незначне відшарування маяка на бокових стінах, імовірно, в результаті вібрації, - констатує директор НІАЗу "Кам’янець" Василь Фенцур. - Поперечні металеві затяжки бокових стін мають іржу в місцях проходження через шурфи. Південний фасад мосту відреставрований, у нормальному стані. А от північний мур із західного боку - в аварійному, особливо там, де влаштовано водовідведення з дороги.

На думку Василя Володимировича, однозначно потрібно обмежити вагу автомобілів, яким можна курсувати мостом, їхню швидкість і кількість одночасного перебування на переправі.

Небезпеку для Замкового бачить і завідувач реставраційного відділу НІАЗу Анна КУЛІШОВА. Вона звернула увагу на свіжі тріщини в залізобетонних кільцях шурфів, які утворюються від навантаження транспортом, а також наголосила на руйнуванні напівбашти в місці примикання до північної стіни мосту.

Підсумував огляд споруди й доцент кафедри будівельного виробництва Національного університету "Львівська політехніка" Іван Іваник:

- Стояки та опори наразі в нормальному стані, однак надалі треба слідкувати за несучими конструкціями. Щоб зберегти таку пам’ятку, не можна пускати сюди великогабаритну техніку.

Враховуючи висновки комісії, в місті вирішать, яких заходів потрібно вжити найближчим часом, аби не допустити руйнування Замкового.

Автор: Тетяна Дика

Источник

Share this post


Link to post
Share on other sites

Из новости Відбувся І тур круглого столу з питань збереження пам’яток архітектури (19-06-2014)

... Основною темою круглого столу було збереження та використання пам’яток архітектури Кам’янця-Подільського: «Замкового мосту» та «Казарм Старої фортеці».

... За словами директора НІАЗ «Кам’янець» Василя Фенцура стан Північної стіни Замкового мосту погіршився. Деформувалася кладка, в аварійному стані і скельна основа, яка стримує напір води висотою шість метрів.

Учасники круглого столу погодилася, що повністю закривати міст недоцільно. Хіба якщо з’явиться альтернатива – проїзд через Видрівку або Карвасари. Єдиний варіант у цій ситуації – обмежити проїзд. Яким чином, розглядатимуть під час ІІ етапу круглого столу, який відбудеться 20 червня в сесійній залі міської ради.

Из новости Обговорили стан пам'яток міста (24-06-2014)

За словами директора НІАЗ «Кам’янець» Василя Фенцура, стан Північної стіни Замкового мосту потребує ремонту та реставрації, варто вирішувати питання обмеження чи закриття Замкового мосту, щоб не погіршувати стан пам’ятки.

Активне обговорення в присутніх викликало питання можливості відновлення платного проїзду й проблему аварійності казарм Старої фортеці.

По завершенню громадських обговорень його учасники підтримали резолюцію круглого столу, що раніше відбувся з цих питань на території НІАЗу та звернулись до міського голови з питанням обмеження руху автомобільного транспорту по вулиці Замковій.

Share this post


Link to post
Share on other sites

В Каменце, где, как известно, всё происходит исключительно по закону, в середине апреля 2014 отменили платный проезд по Замковому мосту. Местным законопослушным властям пришлось подчиниться судебному постановлению Винницкого апелляционного суда, но лазейка всегда найдётся... и теперь проезд снова открыт! Нет, закон никто не нарушал, просто изменилась формулировка - теперь взымается не за проезд по мосту, теперь это "плата за въезд транспортный средств на территорию части Каменец-Подольского государственного исторического музея-заповедника - комплекса Старого и Нового Замков...". О как!

3-07-2014

З 10 липня відновлено плату за в’їзд на територію Кам’янець-Подільського державного історичного музею-заповідника

Відповідно до підпункту 2 пункту «а» статті 28 Закону України «Про місцеве самоврядування»,пункту 2 рішення 63 (позачергової) сесії Кам’янець-Подільської міської ради VI скликання від 15.02.2014 № 1/63 «Про організацію роботи Кам’янець-Подільського державного історичного музею-заповідника з урахуванням просторово-функціонального зонування його території», на підставі листа директора Кам’янець-Подільського державного історичного музею-заповідника Травінського В.С. від 21.05.2014 № 99/01-14 щодо розрахунків вартості в’їзного квитка на територію частини музею-заповідника, виконавчий комітет вирішив:

1. Встановити плату за в’їзд транспортних засобів на територію частини Кам’янець-Подільського державного історичного музею-заповідника – комплексу Старого та Нового Замків згідно історико-архітектурного опорного плану міста Кам’янця-Подільського та просторово-функціонального зонування музею, згідно з додатком.

2. Дозволити проїзд через територію музею при умові наявності спеціальної картки:

2.1. із спеціального транспорту зі службовими державними номерами під час виконання прямих службових обов’язків (пожежна охорона, швидка медична допомога, аварійний спеціалізований транспорт міських комунальних служб, тощо);

2.2 із транспортних засобів, якими керують особи, що мають статус:

- інвалід війни;

- учасник бойових дій;

- учасник війни;

- член сім’ї загиблого;

- особа потерпіла внаслідок аварії на ЧАЕС;

- дружина загиблого ліквідатора аварії на ЧАЕС;

- дитина-інвалід;

- інвалід усіх категорій.

2.3. із транспортних засобів, власники яких зареєстровані за адресами:

- вул. Успенська;

- вул. Тринітарська;

- вул. Руська від буд. № 90 до вул. Замкової;

- вул. Папаніна, 2, 4, що знаходяться в межах визначеної зони».

Источник

Share this post


Link to post
Share on other sites

04.07.2014

КОЛИ МАТЕРІАЛЬНЕ ПЕРЕМАГАЄ ДУХОВНЕ

З 10 липня відновлено платний проїзд через Замковий міст.

Ніхто не буде різати курку, яка несе золоті яйця. І якщо раптом курку визнають поза законом, то врятувати становище може тільки... зміна назви. Нехай тепер все ті ж курячі яйця несе, наприклад, страус.

Приблизно так виглядає картина із проїздом через Замковий міст.

Якщо Вінницький апеляційний суд скасував рішення виконкому міськради щодо неправомірності встановлення платного проїзду через вулицю Замкова, кам’янецькі чиновники придумали інший спосіб як відновити можливість заробляти гроші - нехай це буде не проїзд, а... в’їзд на територію Кам’янець-Подільського історичного музею-заповідника.

З приводу платного проїзду через пам’ятку архітектури 1 липня в сесійній залі міської ради відбулися громадські слухання. Щоправда, повноцінно громадськими їх не назвеш, адже окрім депутатів міськради, окремих представників громадських організацій, зграйки перевізників та журналістів, громади, а саме кам’янецьких водіїв, для яких би це питання стало №1, не було. Можливо, галас навколо цієї ситуації здіймається даремно, й усі згодні платити за проїзд через Замковий міст?

ПЛАТИТИ ЧИ НЕ ПЛАТИТИ?

У травні в соцмережах «КлюЧа» ми провели опитування з приводу ситуації, що склалась навколо Замкового мосту - чи варто, аби проїзд на цій ділянці шляху був і надалі платний, чи, можливо, як і раніше, безкоштовний, або ж, як кільканадцять років тому - взагалі заборонити проїзд. Загалом за цей час в опитуванні взяли участь 1621 особа. З них 836 висловилися за те, аби залишити безкоштовним проїзд для всіх транспорних засобів. 565 радикально налаштованих вимагали 47d3a495222042bd4998af202229477c.JPGперекриття руху через Замковий міст для всього автотранспорту, 188 були за те, щоб відновити платний проїзд, а 32, котрі зголосилися взяти участь в опитуванні, мали інший варіант виходу з ситуації, який вони писали в коментарях.

Думки, які висловлювали наші респонденти, подекуди були діаметрально протилежними. Ось найбільш характерні з коментарів, що нам залишали.

Людмила Вишинська: «У певні години залишити безкоштовний проїзд тільки для легкових автомобілів, маршрутних таксі, невідкладної допомоги, пожежних машин...».

Виталій Дасюда: «Проблема не в тому чи їздять там машини, чи ні. Проблема в непрозорості використання зібраних коштів. За ті кошти, що збирають за проїзд, можна встелити міст золотою бруківкою, і нехай би їздили люди, але коли кошти йдуть невідомо куди, то краще нехай люди їздять безкоштовно, але тільки легковий транспорт та маршрутки до 13 осіб».

Наталія Гончарук: «Цей міст будували для людей, а не для краси. Тому він має бути функціональним. А чиновники, які прикриваються проблемами мосту, знайшли спосіб «скачувати» гроші з простих людей: через міст вони ж все одно пускають авто, тільки за гроші. Якщо міст є проблемним, думайте як будувати другий шлях сполучення. Турки у давні часи могли ж побудувати. Чому сьогодні з сучасними новітніми технологіями це не можна зробити?

Я недавно приїхала з Австрії, там через кожних півкілометра побудовані мости для тварин, щоб їх на дорозі не переїхала машина... Дуже шкода, що в нас гірше ставляться до людей, чим за кордоном до тварин».

Вікторія Кохановська: «Платний і тільки платний, обмеження по ваговій категорії машин. Плата повинна складатися для кожного по-різному: Підзамче, Довжок та й мешканцям міста - одна, для всіх інших - інша. Це хоч якийсь дохід у бюджет. А щодо контролювання коштів, то ви «сієте» паніку, на яку і я була попала. Всі кошти під таким контролем і через стільки засідань проходять, що може кожен проконтролювати, тільки потрібно хотіти. Простіше казати, а довести не може жоден».

Володимир Білоус: «Я вважаю що має бути платний проїзд для малогабаритного транспорту. Ніяких вантажівок, автобусів там не має бути, навіть туристичних! Пройтись не далеко, та й заодно помилуватись є чим. Ато розбити міст та дорогу легко, а як показує практика, відновити не дуже беруться».

Валентина Магилат: «Проблему можна вирішити таким чином: привести в порядок понтонний міст через р.Смотрич, пустити транспорт через Польські фільварки і мікрорайон. Так можна уникнути руйнації Замкового (Турецького) мосту і зберегти його, залишивши пішохідним. Це буде коштувати не надто дорого. Але, не жаль, маса чиновників хоче збагатитись легким шляхом і створити умови для свого збагачення».

Анатолій Скрипник: «Видно всі забули, в тому числі й теперішня кам’янецька влада, що Старе місто - це територія національного заповідника! І рух авто по мосту повинен бути заборонений всім без винятку».

Александр Детцель: «Если есть патриоты и защитники наших памятников, то скажите мне, что вы сделали для этого самого заповедника? Может денег дали? Может сорняки почистили на стенах крепости? Может просто мусор в урну отнесли? Что-то сомневаюсь. А я, как и многие другие, проезжая через мост, оставляю свой вклад в виде денег. Может и немного, но регулярно. Хотите сохранить заповедник, тогда не мешайте другим делать то, что задумали. Результат можно будет увидеть через годы, а не через месяцы. Тогда и поговорим».

Татьяна Кравчук (Добродзей): «Відремонтувати, укріпити - і нехай їде, хто хоче...».

Владимир Кондрук: «Прийняли незаконне рішення - кам'янчани невдоволені, відмінили незаконне рішення - теж незадоволені. Вимагали виконання законів, побачили, що це їм невигідно - вже згодні, щоб порушували закони. Так переможемо, ага...».

Andrey Paustovskiy: «Наприклад, можна було зробити проїзд з 6-ої до 10-ої і з 17-ої до 19-ої безкоштовним, щоб місцеві могли в цей час добратись на роботу і додому, а інший час - платним, і вантажівкам заборонити проїзд».

ПОЗИЦІЯ ОБГРУНТОВАНА ЕКОНОМІЧНО

Скільки людей, стільки й думок. Натомість у міської влади позиція щодо цієї ситуації залишається незмінною, ба, більше - «економічно обгрунтованою». З цього приводу під час громадських слухань виступила директор департаменту економіки та розвитку інфраструктури міста Майя Гурська.

- Провівши моніторинг, ми встановили, що за місяць в обидва боки потік транспортних засобів становив 82 тисячі 300 автомобілів, - зауважила Майя Дмитрівна. - Якщо раніше плата за проїзд складала 5 грн, то тепер ми пропонуємо її диференціювати.

103217_original.jpgЗа словами головного економіста міста, вартість проїзду через Замковий міст має бути різною для різних категорій населення. Наприклад, у міській раді пропонували, а згодом і затвердили, щоб пільговики та спецтранспорт (пожежна охорона, швидка медична допомога, аварійний спеціалізований транспорт комунальних служб тощо) як і раніше користувалися цією ділянкою шляху безкоштовно за наявності спецкарток.

До категорії пільговиків потрапили і водії транспортних засобів, власники яких зареєстровані за адресами: вул.Успенська; вул.Тринітарська; вул.Руська від буд.№90 до вул.Замкова; вул.Папаніна, 2, 4, що знаходяться в межах визначеної зони.

Жителі Підзамча, сс.Довжок та Зіньківці, для яких проїзд через Турецький міст став заледве не рятуючим колом для потопельника, можуть придбати абонентські картки, за якими слачуватимуть 1 грн за проїзд в один бік. Решті мешканцям, які мають кам’янецьку прописку, пропонують за цю ж ділянку дороги платити вже 2 грн. Щоправда, невідомо, чим відрізняються жителі, приміром, мікрорайону чи Черемушек, від підзамчан, що аж мусять сплачувати на гривню більше.

Найбільше ж, згідно з пропозицією міської влади, мають постраждати транзитники - для них ціна за проїзд через Замковий міст в один бік стартуватиме від 5 грн. Так, водії мікроавтобусів можуть придбати картку за 260 грн, яка розрахована на 50 поїздок. Водії транзитних легкових автомобілів залишатимуть на пропускному пункті 10 грн, мікроавтобусів (одноповерховий автобус, з числом місць для сидіння не більше 17, з місцем водія включно) - 15 грн; міжміських автобусів - 20 грн.

А от автобуси далекого прямування, мається на увазі екскурсійні автобуси платитимуть 25 грн за в’їзд, але в жодному разі не проїзд. За словами чиновників, такий транспорт в’їжджатиме з вулиці Папаніна й зупинятиметься біля музею, мовляв, це буде плата саме за в’їзд на територію Кам’янець-Подільського історичного музею-заповідника, а не проїзд через Замковий міст як було раніше.

З такими тарифами за попередніми підрахунками місто, а точніше комунальне підприємство «Крок плюс» зароблятиме щомісяця 309 тисяч 509 грн з ПДВ. Частина коштів йтиме на відрахування, сплату податків, зарплати працівникам.

- Із цієї суми чистий дохід становитиме 183 тисячі 953 гривні, - зазначила Майя Гурська. - З цієї суми 10% планується виділяти на розвиток КП «Крок-плюс», ще 10% - на розвиток історичного музею-заповідника. Решта ж 80% спрямовуватиметься до цільового фонду міського бюджету. Щоправда, лунали пропозиції віддавати більший відсоток від прибутку на користь музею, зрештою ця установа разом із НІАЗ «Кам’янець» мали б опікуватися архітектурними пам’ятками.

ОБМЕЖИТИ - НЕ ЗАБОРОНИТИ

Робоча група, утворена відповідно до розпорядження міського голови від 29 травня ц.р., склала акт обстеження стану пам’ятки архітектури Замкового мосту. Зокрема, було оглянуто внутрішні конструкції кам’яних склепінь і обмурувань у шурфах №1-3 та стан встановлення гіпсових маяків на тріщинах цих конструкцій; стан дорожнього полотна і водовідвідних лотків; стан мурування північної стіни та скельної основи.

За словами спеціалістів, при огляді встановлених гіпсових маяків на внутрішніх конструкціях DSC_0413.JPGмосту в шурфах №2,3 не виявлено тріщин, стан несучих конструкцій дорожнього полотна є забезпеченим. На північній стіні мосту наявні локальні аварійні ділянки кам’яної кладки.

Відповідно до рекомендацій робочої групи, необхідно завершити роботи з ліквідації аварійного стану мосту в повному обсязі. Також спеціалісти наполягали на обмеженні руху автомобільного транспорту по загальній вазі не більше 3,5 т, швидкості - до 30 км/год, і кількості одночасного перебування - не більше 2 автомобілів на мості.

Окремі депутати міськради пропонували до всього перерахованого вище встановити дорожні знаки «Пішохідна зона», щоб транспорт дійсно мав можливість лише заїжджати на територію музею-заповідника, а не шастати туди-сюди. Хоча не зрозуміло, як це вкладається поруч з тезою «дати можливість жителям Довжка та Підзамча швидше добиратися з дому до міста і навпаки».

Громадські слухання з приводу встановлення плати за проїзд через Замковий міст завершились майже абсолютною перевагою на користь «валюти». Лише четверо з присутніх проголосували проти.

У легітимності цього заходу сумніватися не доводиться: громада була, обговорювала, вирішила. А скільки людей від загальної кількості мешканців міста цікавить це питання - це вже другорядне. Зрештою, ніхто не питатиме транзитників, які проїжджатимуть через Замковий міст, погоджуються вони платити за подальше руйнування архітектурної пам’ятки чи ні.

Є процедура, яку потрібно було провести. Усіх норм дотрималися, залишились хіба що формальності. У четвер на засіданні виконкому ці «формальності» узаконили.

10 липня шлагбаум на в’їзді перед Турецьким мостом оживе, хвацький контролер збиратиме гривні, які струмочками потечуть у міську казну. А звідти... хай би на ремонт історико-архітектурних пам’яток. Вони цього варті.

Наталія ЯЦЕМІРСЬКА

Джерело
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

По теме расчёта стоимости проезда и прочего сопутствующего:

post-1-0-77591200-1405684599_thumb.jpg post-1-0-49147400-1405684600_thumb.jpg post-1-0-16448100-1405684601_thumb.jpg post-1-0-77473000-1405684601_thumb.jpg post-1-0-62340800-1405684602_thumb.jpg post-1-0-36017000-1405684603_thumb.jpg

Источник

Планируемый чистый доход - около 149 тыс. в месяц., общий - 309 тыс.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Цитата

05.09.2014

Хто заробляє півтора мільйона за неповний рік

Скільки грошей приніс за місяць Замковий міст, і куди спрямують ці надходження - розповів заступник міського голови Сергій БАБІЙ на прес-конференції 2 вересня.

УРОЖАЙНИЙ СЕРПЕНЬ

Рекордним назвав Сергій Віталійович місяць серпень, адже платний проїзд через Замковий міст, який тепер називається платою за в’їзд транспортних засобів на територію частини Кам’янець-Подільського державного історичного музею-заповідника, приніс 391 тис.грн.

- З цих коштів 65 тисяч пішло державі, - зазначив Сергій Бабій. - Міський бюджет, а саме фонд соціально-економічного розвитку, поповнився на 186 тисяч. 74 тисячі склали планові витрати, 45 тисяч - податок на прибуток, 20 669 гривень - 10% залишку чистого прибутку, які спрямовані на «Крок Плюс» - підприємство, що обслуговує проїзд. У середньому через Замковий міст проїжджало 3400 легкових транспортних засобів на добу, але жодної вантажівки.

За словами Сергія Віталійовича, загалом від платного проїзду, починаючи з 1 січня, надійшло півтора мільйона гривень, з них 250 тис. - ПДВ, 588 тис. - витрати, до міського бюджету надійшло 729 тис.грн.

Частину коштів спрямовано на реставрацію Ратуші та Вірменського колодязя. Роботи мають завершитись до кінця вересня.

До речі, минулого тижня виконком звільнив учасників АТО від сплати за проїзд Замковим.

Автор: Ольга МІРКОТАН

Джерело
 

Цитата

05.09.2014

Плата таки законна

Знову триває епопея навколо законності встановлення платного проїзду через Замковий міст. Цього разу проти незаконності таких дій до Кам’янець-Подільського міськрайонного суду позивалися депутат Кульчиєвецької сільської ради Петро Гержук, громадянка Анна Сєрікова, старший прокурор Хмельницької транспортної прокуратури.

Вони вимагали визнати незаконни рішення сесії міської ради та виконкому щодо запровадження платного проїзду через територію музею-заповідника та Замковий міст зокрема. На захист платного проїзду виступили директор департаменту правового супроводу та контролю Олег Мєлєкесцев та директор історичного музею-заповідника Віктор Травінський.

Уже друге за рахунком засідання завершилося тим, що встановлення плати за проїзд через Замковий міст визнали законним. Після майже 2-годинних дебатів суддя Кам’янець-Подільського міськрайонного суду Людмила Шевцова винесла рішення на користь міської ради, визнавши законним рішення про стягнення плати за проїзд частиною території музею.

Наталія ЯЦЕМІРСЬКА

Джерело

Share this post


Link to post
Share on other sites

Звітував Сергій Бабій:

В 15.09.2014 в 19:46, Filin сказал:

У середньому через Замковий міст проїжджало 3400 легкових транспортних засобів на добу, але жодної вантажівки.

Серйозно??? Буквально сьогодні. Випадково... Невже провокація?

post-1143-0-18326300-1411076173_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Наверное такое за грузовой транспорт не считают ) Всё же автобус (особенно туристические монстры) - это более серьёзная махина, но и они ж вроде катаются.

Share this post


Link to post
Share on other sites
"У вересні за в’їзд транспортних засобів на територію частини державного історичного музею-заповідника вдалося зібрати 321 тис.грн., з яких до міського бюджету надійшло 168 тис. 54 тис. з’їло ПДВ, 74 тис.грн. - обслуговування платного проїзду, 8 тис.грн. віддали КП «Крок-Плюс».

Музею-заповіднику із суми перепало 17 тис.грн., за які в міськраді планують завершити реставраційні роботи Ратуші, де нарешті візьмуться і за відновлення оглядового майданчика. Цими ж коштами обіцяють зробити ремонт і підсвітку Вірменського колодязя, облаштувати тротуар від сувенірного містечка до Кафедрального собору і завершити реставраційні роботи Кушнірської башти. Тут уже проведено поточний ремонт однієї сторони тунельного проїзду, тепер готуються ремонтувати іншу".

Источник

Странная заметка в газете: на сумму всего лишь 17 тыс грн (ок. 1300 долларов), полученную за проезд через Замковый мост, хотят отремонтировать всё перечисленное, сделать подсветку и тротуар длиной в метров 150-200.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 Грудня 2015

У Кам’янці-Подільському заборонять рух пасажирських автобусів через Замковий міст

Сьогодні, під час засідання виконавчого комітету міської ради, одноголосно було прийнято рішення «про впорядкування дорожнього руху на території Кам’янець-Подільського державного історичного музею-заповідника Старого та Нового Замків».

Згідно до цього рішення, члени виконкому заборонили рух міжміським та приміським автобусам через Замковий міст. Наразі через міст прокладено 17 автобусних маршрутів, які здійснюють 43 рейси в день.

В коментарі НГП завідувач відділу пасажирських перевезень Кам’янець-Подільської міської ради Сергій Дергунов пояснив, що з такою пропозицією до них звернувся директор історичного музею-заповідника та мешканці Старого міста. Не до вподоби маршрут приміських автобусів і міським перевізникам, адже районні водії «перетягують» до себе частину пасажирів із зупинок, що розташовані у місті.

Після цього рішення міжміські та приміські автобуси повернуться на свій попередній маршрут в обхід центральної частини Кам’янця через села Довжок та Смотрич.

Це рішення вступить в силу з 14 грудня цього року та не поширюватиметься на нерегулярні пасажирські перевезення.

Джерело

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Странная заметка в газете: на сумму всего лишь 17 тыс грн (ок. 1300 долларов), полученную за проезд через Замковый мост, хотят отремонтировать всё перечисленное, сделать подсветку и тротуар длиной в метров 150-200.

Здравствуйте, и как они интересно собираются это сделать за такую смешную сумму?? скорее всего сумма неправильная была напечатана, или соответственно сумме и ремонт такой же непонятный будет!!! Вы еще верите в такие статьи?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...